TERVETULOA LOHJAN KAMERASEURAAN!
Seuran tarkoituksena on kehittää jäsenten tietoja ja taitoja valokuvauksesta, sekä innostaa mukaan valokuvauksen kiehtovaan maailmaan. Sinulla ei tarvitse olla nk. ”ammattilaisvarustusta.” Riittää, että olet kiinnostunut valokuvauksesta. Seuralaisilta voi saada tietoa ja vinkkejä vaikka ensimmäistä kameraa harkitsevalle.

Lohjan Kameraseuran kerhoilloissa keskustellaan valokuvista ja valokuvauksesta sekä jaetaan tietoa ja vinkkejä valokuvaukseen liittyvistä haasteista. Kerhoilloissa on keskustelua, seuralaisten kuva-iltoja, kilpailuja.
Kerhoiltojen lisäksi seura järjestää kuvausreissuja lähialueelle, valokuvanäyttelyitä ja kursseja.

Jäsenistö koostuu lähes täysin harrastelijoista. Mukana lienee joku ammattilainenkin vakoilemassa mitä seuratoimintaan kuuluu, mutta nämä poikkeukset ovat vielä harvinaisempia seuran jatkuvassa toiminnassa. Mikäli valokuvaus kiinnostaa ja haluat saada keskustella muiden valokuvauksesta kiinnostuneiden ihmisten kanssa, tule mukaan seuran kerhoiltoihin.

Lohjan Kameraseura kokoontuu kahdesti kuukaudessa; kuukauden ensimmäinen ja kolmas keskiviikko (heinäkuuta lukuunottamatta) kello 18:00 alkaen. Osoite: Harjulan toimintakeskus, Kullervonkatu 7, 08100 Lohja. Tervetuloa mukaan!

Löydät meidät myös Facebookista: